HTML

Tanulmány sugárút 9.

Elindultam egy úton. Néha rögösnek, néha simának, aszfaltozottnak tűnik. Remélem hogy sugárút ez, remélem hogy a város szíve felé vezet, ahol jelképes táblára nagy betűkkel az van írva: "Gyermekbarát Oktatási Centrum".

Friss topikok

  • priszcilla: Szia! Én úgy emlékszem hogy Rosenbergről ERIC-en találtam anyagot, de mindenképpen online adatbáz... (2009.05.04. 00:46) OTDK dolgozat I.
  • Csavarhúzós: Sőt tanároknál eleve annak tandíjkedvezmény, aki tanárnak is megy, mert sok a "szabad bölcsész", a... (2008.03.06. 00:01) (Kompetencia)fejlesztés a felsőoktatásban
  • Csavarhúzós: Nem csak az omló vakolatról van szó. Az iskolák informatikai felszereltsége többnyire siralmas. És... (2008.02.09. 09:32) Ki mit tud a digitális táblákról?
  • Vörös Erik: és utólag sem lesz gáz? (2008.01.24. 11:37) Nyilatkozat
  • priszcilla: Akkor megint kiderült, hogy a kérdés lényegét tekintve egyet értünk. :) Szerintem is szükség van a... (2007.12.14. 23:16) Lamperth Mónika és az új magyar abszurditás

Linkblog

2007.05.14. 01:00 priszcilla

A hit teremtő erő

Nem tartozom azok közé, akik csak skandálják, hogy a politika romlott, és hogy előrejutni csak akkor lehet, ha ahhoz olyan kapcsolataid is vannak. Bár bizonyára ez így igaz - azoknak, akik ebben hisznek. És sokan vannak. De vajon mi generálja ezt a folyamatot? Ha ugyanis elhisszük, beletörődünk, akkor eszerint cselekszünk, arra pedig más is csak eszerint tud majd reagálni... Vagyis? Vagyis pygmalion-effektus, azaz önmagát beteljesítő jóslat kel útra.

De ha az ember tenni akar, akkor erre kell, hogy legyen lehetőség. Lépésről lépésre lehet előre jutni. Én, mint Új Generációs munkacsoport-vezető, azon felül, hogy kötelességemnek érzem, még élvezem is, ha belecsöppenhetek (/tünk, mármint az egész munkacsoport) a képviselők szakmai munkájába. A múlt héten például Sándor Klára és a később csatlakozó Magyar Bálint hallgatta meg kérdéseinket, véleményeinket a készülőben lévő közoktatási és felsőoktatási törvénymódosításról. Nagy élmény volt, ezt meg kell hogy mondjam, hogy kicsit részesei lehettünk egy országos parlamenti munkának. Nyitottak voltak, segítőkészek, és emberiek. Igaz, ezen nem most lepődtem meg, mert nem most beszéltem velük először, de mindenképpen bátorít és lelkesít az ilyen tapasztalat, hiszen utat nyit. Azt mutatja, hogy megéri nem bedőlni a sallangnak és eleve feltételezni, hogy a másik nem képes meghallani amit mondanánk, megéri felvenni a kapcsolatot, megéri tenni azt, ami a dolgunk, és erről beszámolni. Megéri hinni, hogy érdemes nem beletörődni. Nekem pusztán azért is, mert jobban érzem magam tőle.

2 komment

Címkék: politika szdsz hit új generáció


A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyut.blog.hu/api/trackback/id/tr575469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hella5 · http://hella5.blogter.hu/?post_id=153837 2007.05.14. 08:21:28

Az jó, ha meghallgatnak, ha nyitottak a véleményedre.

Melyik törvénymódosítást véleményeztétek? Mit változtatnátok rajta?
Mi a véleményetek az óraszám emelésről?

És még egy kérdés. Hol vannak a többiek az oktatási csoportból? Ők soha nem szólalnak meg?


Olvassatok, szóljatok hozzá! Megint én voltam az ördög ügyvédje.
hella5.blogter.hu/?post_id=153837

priszcilla · tanulmanyut.blog.hu 2007.05.15. 00:15:58

Kedves Hella!

Most sajnos nem tudom részletesen leírni, hogy mit tartalmaz a törvény, meg mi volt a véleményünk, mert eléggé terjedelmes, több mint fél nap volt, mire egyáltalán átrágtam magam rajtuk... Olvasd el nyugodtan, feltettem a linket a szövegbe szúrva, mert megtaláltam. Egyébként most olyan kérdéseket nem nagyon tartalmaz, ami az oktatásban részt vevő érintettekre nézve akármelyik oldalról széles körű problémákat vetne fel -véleményem szerint.
A többiek egyébként valószínűleg azért nem jönnek blogolni, mert adtam rengeteg tanulmányt meg hivatalos iratot, amin előbb át kell rágniuk magukat, az fontosabb, mint a blog, gondolom, ezért.
Ígérem, hozzászólok a posztodhoz, de most épp én is alig kapok levegőt! De ez nem baj ;)
süti beállítások módosítása